26 sierpnia 2010

Słoń Trąbalski, czyli wesoły słonik i zaproszenie do Wyzwania

Od jakiegoś czasu, nieregularnie pojawiam się z panną Z. na zajęciach z gliny. Dziś przedstawiam wam Słonia, którego razem ulepiłyśmy:). Ceramik to ze mnie raczej nie będzie, ale zabawa przednia:).

"Był sobie słoń wielki - jak słoń.
Zwał się ten słoń Tomasz Trąbalski.
Wszystko, co miał, było jak słoń!
Lecz straszny był Zapominalski.

Słoniową miał głowę i nogi słoniowe,

I kły z prawdziwej kości słoniowej,
I trąbę, którą wspaniale kręcił,
..."
Przedstawiam Wesołego Słonia Trąbalskiego

Bardzo podobała mi się zabawa w Wyzwaniu Panoramy LeSage, dlatego postanowiłam urządzić taką zabawę również u siebie. Mam nadzieję, ze wypali i będziecie chętne :D.


Zatem, zapraszam do Wyzwania "Słoń Trąbalski" :)
Temat trochę przekorny:)



Teraz kilka zasad:

1. Tworzymy coś zainspirowanego słoniami (pośrednio lub bezpośrednio:) ).
2. Praca wykonana techniką dowolną.
3. Wystarczy wyrażenie chęci uczestnictwa w zabawie zamieszczone w komentarzu pod tym postem.
4. Będzie tydzień na zapisy, czyli od dziś do 1. września. 
5. Później mamy 2 tygodnie na stworzenie czegoś :)
6. Zgadzacie się na zamieszczenie zdjęcia swojej pracy na moim blogu (oczywiście wrzucać będę z odpowiednim podpisem i linkiem do bloga autora:) )

 UWAGA!!! ZAPISYWAĆ PROSZĘ SIĘ TUTAJ :) 

P.S. Byłoby mi miło, gdybyście zamieściły informację o Wyzwaniu u siebie na blogu:)

Kto chętny do zabawy?:D

5 komentarzy:

  1. Ależ trafiaś z tematem! Właśnie słonie mam "na tapecie". Zgłaszam się, jeśli tylko mnie przyjmiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ew cieszę się, ze temat Ci się spodobał:D. Oficjalnie pierwsza uczestniczka :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki on fajny :) Wprawia mnie w dobry humor ha ha :D
    Jednak nie wezmę się za słonia :/ bo dopadł mnie jesienny, nostalgiczny nastrój...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.