17 sierpnia 2010

Konwaliowe Wyzwanie u Panorama LeSage

Bardzo spodobał mi się pomysł wyzwania zapoczątkowanego  przez Panorame LeSage :). Ania skusiła mnie dziś do  podjęcia  Konwaliowego Wyzwania.
Moje pierwsze wyzwanie :) - mam okazję się sprawdzić i mam nadzieję, że podołam. Poprzeczka ustawiona wysoko, bo dziewczyny tworzą niesamowite rzeczy :). Z resztą zobaczcie sami cuda wychodzące spod ich rąk:



Teraz muszę pomyśleć nad jakąś pracą inspirowaną konwaliami:)

Termin do 24.08.2010, technika dowolna :)
 Zapraszam wszystkich chętny do udziału w zabawie:)

P.S. Konwalie to moje ulubione kwiaty :)

1 komentarz:

  1. Pani Beato śliczna szata graficzna bloga taka pełna życia i energii.
    A to Wyzwanie Konwaliowe też będę obserwować:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.